Yeni Eurocargo, Şehrin Sevdiği Kamyon, “2016 Uluslararası Yılın Kamyonu”
Euro 6 Sadece SCR
Şehirler Yeni Eurocargo kamyonu seviyorlar, o da şehirleri.
Daha çekici ve çok yönlü, verimli ve eko-sürdürülebilir; yeni Iveco kamyonu insana ve içinde bulunduğu çevreye saygı duyuyor, büyük kentlerin kalabalık sokaklarında rahatça yol alıyor.
Yeni Eurocargo kamyon biraz farklı görünse de temel özellikleri yerinde. İşlevselliği ve güvenlik özellikleri geliştirilen aracın tasarımı yeni bir tarzda
Eurocargo: her türlü görev için en uygun kamyon – sessizlik , yüksek manevra kabiliyeti , zengin ürün gamı.
Eurocargo ile Iveco orta sınıf kamyonda bütün taşıma ihtiyaçları için müşterilerine ve üst yapı üreticilerine ısmarlama bir araç sunmaktadır.
Eurocargo'nun başarısının sırrı çok yönlülüğünde gizlidir:
-
Eurocargo ayrıca şasisi bakımından kategorisindeki referans noktasıdır. Şasi yapısı (güçlü bir şekilde gerilmiş boyuna çelik taşıyıcıları) tamamen düzdür ve herhangi bir pürüzü yoktur.Bu sayede 4,135 ila 10,550 mm arasındaki ihtiyaca göre kasa uzunluklarına sahip olabilir. Bu özellik ise Eurocargo'nun her tür göreve kolayca uygulanmasını sağlar: Şehiriçi dağıtımdan , inşaat sektörüne, yük taşımacılığından belediye hizmetlerine kadar.
Eurocargo kârlı, güvenilir ve uzun ömürlü olmak üzere doğmuş bir araçtır.Araçlarda Yataklı Yataksız seçenekler ile birlikte 10 teker seçenekleride mevcuttur.
Tector Common Rail turbo şarjlı motorlar ve waste-gate sayesinde Eurocargo kendi kategorisindeki en düşük yakıt tüketimi ile övünmektedir.
Bütün Tector motorları Euro6
Iveco tarafından bütün orta sınıf ve yüksek kapasiteli araçlar sınıfına entegre edilmiş olan SCR (AdBlue katkısının kullanımı ile selektif katalitik redüksiyon ,Selective Catalytic Reduction) teknolojisi daha düşük işletme masraflarının oluşmasına katkı sağlamaktadır (%5 daha az yakıt tüketimi ).
Tector motor sınıfı düşük bir ağırlığa sahiptir, daha az düzenli bakım gerektirir ve daha fazla güvenirlilik garanti etmektedir. Gerçektende EGR'den farklı olarak SCR teknolojisi egzoz gazının yanma odasına geri gönderilmesi işlemini kapsamaz. Tector motorlarının performansı, aşağıdaki mükemmel özellikleri sayesinde sınıfının en üst sırasında bulunmaktadır:
-
En iyi tork değerleri; Daha fazla esneklik -
-
Düşük işletme masrafları,
-
Kentsel çevrelerde çalışan araçlar için uygun olacak şekilde sessiz çalışma.
-
BU GURUPTAKİ ARAÇLAR VE ÖZELLİKLERİ:
-
YATAKLI-YATAKSIZ (MLL-MLC )
100 E 19-ARAÇLAR
3105-3330-3690-4185-4455-4815 dingil mesafesi seçenekleri.
120 E 19-ARAÇLAR
3105--3690-4185-4455-4815-5175-5670-6570 dingil mesafesi seçeneği
150 E 21-ARAÇLAR
3105-3690-4185-4455-4815-5175-5670-6570 dingil mesafesi seçeneği
160 E 25-ARAÇLAR
3105-3690-4185-4455-4815-5175-5670-6570 dinmgil mesafesi seçeneği
Ayrıca 160 E 25 /p ve 180 K versiyonlarıda mevcuttur.
ML150E21
|
MOTOR 7 F4AFE411C*C
|
Yüksek basınçlı elektronik enjeksiyonlu COMMON RAIL sistemi.
|
Karakteristik özellikler
|
Toplam silindir hacmi
|
4485 cc.
|
Çap ve strok
|
104 x 132 mm
|
Max Güç (CEE)
|
152 kW (210 HP) 2500 d/d
|
Max Tork (CEE)
|
750 Nm 1800 d/d
|
ŞANZIMAN 6S800TO
|
6 ileri senkromeçli vites ve 1 geri vites
|
Max güçte teorik hız (km/h)*
|
Oran 1:4,3
|
Oran 1:4,56
|
Oran 1:5,12
|
Oran 1:5,63
|
Oran 1:6,14
|
Oran 1:6,43
|
14,5
|
13,6
|
12,1
|
11,0
|
10,1
|
9,7
|
1:6,58
|
1
|
122,1
|
115,1
|
102,4
|
93,2
|
85,5
|
81,6
|
6
|
1:0,78
|
285/70 R19,5 lastiklerle donatılmış araçta.
|
İsteğe bağlı olarak: Otomatikleştirilmiş 6 vites Eurotronic 6AS800TO
|
veya otomatik Allison S2500 şanzımanlar
|
opsiyonel mevcuttur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FREN SİSTEMİ
Servis ve İmdat Frenleri;Bağımsız çift devreli, havalı sistem.;Ön ve arkada;disk frenler: disk çapı: 377 mm;- frenleme yüzeyi: 602cm2
225 cc. tek silindir hava kompresörü (360cc opsiyonel);Üç kanallı ABS fren sistemi.;ASR+ESP.;İki ayrı kullanım seçenekli;motor freni;Park freni
Arka tekerleklere etkili,;pnömatik ve manuel kumandalı,;mekanik yaylı sistem.
KABİN
Çelik yapılı; Camsız arka duvarlı; amortisörlü, yaylı ve 4 noktalı kabin süspansiyonlu;hidrolik olarak devrilebilir kabin.:Ön göğüste yerleşimli vites kolu.
Entegre emniyet kemerli; kumaş kaplamalı; 3 yönde ayarlanır sürücü koltuğu. :Emniyet kemerli ve kumaş kaplamalı çiftli yolcu koltuğu
(Yataklı kabinde 2 yönde ayarlanır tekli yolcu koltuğu).;"HIGH LINE" yol bilgisayarlı gösterge tablosu.;LDWS Telekamera kontrollü Şerit Takip Sistemi
DİREKSİYON
Hidrolik tip. Yüksekliği ve eğimi ayarlanabilir direksiyon simidi. Direksiyon kilidi.
ŞASİ
"C" Kesitli, çelik. :Lonjeron Yükseklik x genişlik: İç genişlik: 840mm 250 x 70 mm Kalınlık: Ding.mes.3105: 5 mm ;Ding.mes.3690-4455: 6,0 mm
Ding.mes.4815 - 5175: 6,7mm :Ding.mes.5670-6570: 7,7mm
EMİSYON
Hi-SCR sistemi;(EGR’siz sistem) ;ve Pasif tip (Aktif Rejenerasyon prosedürü gerektirmeyen) DPF sistemi ile Euro 6
Bütün Iveco araçlarında olduğu gibi Eurocargo, kategorisinde mevcut olan ve sadece en çeşitli ürünlerini sunmakla kalmayan (7,000'den fazla ürün konfigürasyonu), aynı zamanda geniş kapsamlı ve ihtiyaca göre adapte edilebilen hizmetleri de kapsayan komple bir taşıma çözümüdür:
-
Finansmandan , satış sonrası hizmetlere kadar,
-
Aaksesuarlardan filo yönetim sistemlerine kadar,
-
Satış sonrası hizmetlerden (orijinal Iveco parçaları garantisi ile) yol yardımı hizmetlerine kadar.